وقــتی کـــه رفت
میشینی و واسه خودت دلیل میتراشی
تموم بی توجهیاشو میندازی گردنِ خودت !
باخودت میگی اگه من اینکارو نمیکردم،
اگه من این حرفو نمیزدم،
اگه فلان نمیکردم
اگه بهمان نمیکردم اینطور نمیشد...
تک تک حرفاتونوبه یاد میاری
با خودت میگی خدایا چقدر دلم براش تنگ شده!
ینی اون دلش تنگ نشده،
ینی اون الان کجاست،
خوشحالِ یا اونم مثلِ من دلتنگی دمار از روزگارش دراورده!
میری سمت گوشی تا بهش مسیج بدی
و دوباره بیخیالِ غرورت میشی
اما یهو به خودت میای و میبینی
این همه وقت گذشته و اون سراغی ازت نگرفته
دوباره دلت آشوب میشه و باخودت میگی
حتما فراموشم کرده
چشمات پرِ اشک میشه،
گوشی رو پرت میکنی اونطرف،
پتو رو میکشی روی سرت و تاخوده صبح میباری !
درست مثله امشب....
نوشته شده در یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ساعت 1:30 توسط نسرین| |
دنیای من بی تو ...ما را در سایت دنیای من بی تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107