دنیای من بی تو

متن مرتبط با «مرسی» در سایت دنیای من بی تو نوشته شده است

مرسی که هستی

  • نیلوبلاگ

    xa0 همیشه هم نمیشه منتظر بود.انتظار گاهی کُشنده است.توقع هم نمیشه داشت،چون می تونه آزار دهنده باشه.گاهی فقط باید گفت،نوشت،حرف زد و رفت...اونم بدون توقع و انتظار!مثل همین جا،توی این وبلاگ ...اینجا گاهی خیلی خوبه!هر چی دلم بخواد بهت میگم،نمی تونی بازخواستم کنی،دنبال دلیل باشی،تعجب کنی،جواب سربالا بدی یا...مثلا اینکه میتونم راحت از دلتنگیام بگمیا از اینکه هنوزم خیلی دوستت دارم،از اینکه نبودنت دیونم میکنهاز اینکه جات خیلی خالیهو تو هم نمی تونی توو جوابش برام بنویسی "ممنون"،نمی تونی سر حرفو عوض کنی،ب...

    ادامه مطلب